Adatmodulokat kínálunk e-shopok számára
Nincs egyedül.
A Conviu egy hatékony eszköz. És mögötte egy erős csapat áll, amely mindenben segíthet, amit nem mer vagy nincs kapacitása csinálni saját maga.
A Conviu adminisztrációjában és azon kívül.
Mi mindent tehetünk Önért?
Beszállítói XML feedek összekapcsolása
Órákat tölt az árak frissítésével, a rendelkezésre állással és az egyéb információk ellenőrzésével? Már nem kell! Automatikusan összekapcsoljuk e-shopját a beszállítókkal az XML feedeken keresztül.
Egyszerűen kiválaszthat tetszőleges számú beszállítót, és mindegyiknél meghatározhatja a frissítések gyakoriságát és időzítését, hogy azok ideálisan illeszkedjenek az e-shopja napi ritmusába. Minden másról mi gondoskodunk.
PPC kampánykezelés
Szeretné elérni azokat az ügyfeleket, akik keresik a termékeit, de nem ismerik a márkáját? Akkor az úgynevezett PPC kampányok tökéletesek az online marketingben. Ez az egyik legjobb marketingstratégia, ahol reklamáokra való kattintásért fizet.
Milliós költségvetéssel kapcsolatos tapasztalattal rendelkezünk a Cseh Köztársaság és külföld legnagyobb keresőiben.Minősített Google partner és hitelesített Sklik ügynökség vagyunk.
Árösszehasonlítók és automatikus licitálás kezelése
Mindig nagy verseny folyik az árösszehasonlító oldalak, például a Google Shopping első helyeiért, ami folyamatos optimalizálást igényel. Ha Önnek nincs elegendő tapasztalata vagy ideje, hogy rászánja magát, bízza ránk! Releváns vásárlókat fogunk szerezni az Ön e-shopjának, akik valóban vásárolni fognak.
Szerkesztjük az XML feedeket, párosítjuk a termékeket és optimalizáljuk a CPC-t. Beállítjuk az automatikus licitálást, hogy nyugodtan aludhasson, és továbbra is a versenytársak előtt lehessen TOP termékeivel az árösszehasonlítókban. A jó hír az, hogy nem kell a legolcsóbbnak lennie. A licitálási pozíciókból érkező potenciális ügyfelek többsége az árösszehasonlítókból van.
Ezért semmit se bízzon a véletlenre és kezdje el az automatikus licitálást még ma, minden nap számít!
Rákapcsolódás az online piacterekre
Szeretné termékeit olyan online piactereken kínálni, mint a Mall Marketplace, Alza Marketplace, Kaufland Marketplace vagy akár az Amazon? Ez egy jó döntés, amivel elérhet több tízezer új potenciális vásárlót a magyar és a külföldi piacokon. Minden piactérnek megvannak a maga követelményei a feed szerkezetére vonatkozóan, amelyeket szigorúan betartanak. És az együttműködés sikere is rajtuk múlik - nem akarja, hogy termékei rossz kategóriákban vagy feliratokkal jelenjenek meg. Bízza ránk a tapasztalatainkra támaszkodhat.