We also have an English version of this page ready for you. Do you want to switch to it? Bezárás
Adatmodulok e-shopok számára

Automatikus licitálás

megtakarítás
50 óra/hónap

költségek csökkenése
- 15%

a bevétel növekedése
+ 30%

Több automatizálás = Kevesebb manuális kattintás
Több tíz óra munka egy embernek, gyors munka a Conviu számára.

Pszt, tudjuk, hogyan juttathatjuk el kulcsfontosságú termékeinket a legfelsőbb pozícióba az árösszehasonlítókon, és nem kell kiüríteni feleslegesen a zsebét. A Conviu minden licitálási stratégiával rendelkezik, és naponta legalább 12-szer automatikusan módosítja a kattintásonkénti árat (CPC) minden egyes termékhez.

Ha az e-hopja 3 terméknél többet tartalmaz, nincs értelme kézi licitálással próbálkozni. Sok idődbe kerülne, és még mindig nem lenne olyan hatékony, mintha egyszer jól meghatározna a szabályokat, és aztán csak a folyamatos eredményeknek megfelelően módosítaná őket. Így van, automatikus licitálásra van szükséged - és lehetőleg a Conviu-tól.

A licitálás is szabályokkal van beállítva a Conviu-val, így az e-shop választékának minden egyes részéhez eltérő megközelítést alkalmazhat.

Ha azt akarja, hogy lássák az árösszehasonlítókón

A Heureka.cz és Zbozi.cz API-khoz való kapcsolódásnak köszönhetően az egyes termékek kattintásonkénti árának automatikus optimalizálása naponta akár 12-szer, éjjel-nappal, heti 7 napon. Természetesen beállíthatja a maximális kattintásonkénti árat, és automatikusan kikapcsolhatja a sikertelen tételeket. 2022 szeptemberétől a Zboží.cz termékei megjelennek a Seznam.cz keresési eredményei között is. Mostantól mindkét helyre lehet licitálni, ahol a potenciális ügyfelek találkozhatnak termékeivel. A Conviu készen áll erre, grafikonokkal külön statisztikát is fog látni.

Segítő kéz vagy mesterséges intelligencia?

A rosszul beállított licitálási stratégia drága lehet. Ezértsegítő kezet, képzést, külső licitkezelést nyújtunk. Vagy igénybe veheti a fáradhatatlan mesterséges intelligenciát.
Csak váltson intelligens licitálási módra, és hagyja, hogy működjön az intelligens algoritmus, amely egyetlen másodperc alatt több szempontot értékel, mint amennyit az emberi elme egy óra alatt fel tud fogni. Az algoritmus a múltbeli és aktuális adatok alapján meghatározza, hogy mely termékekre és milyen pozíciókban kell licitálni.
Ezt követően a eturn on Ad Spend (ROAS) mutató segítségével értékeli erőfeszítéseit, vagy a Forgalomköltség százalékos aránya (PNO) szerint optimalizálja.

Partnereink, akik ajánlanak minket

Példa licitálási szabály beállítására

A Conviu egy erős eszköz, és nem mindenki meri egyedül használni. Egy rosszul beállított licitálási stratégia drága lehet. Ezért nyújtunk segítő kezet, képzést, külső licitkezelést. Vagy bevonhatja a fáradhatatlan mesterséges intelligenciát.

Automatikus licitálási modulok

  • Egységes licitálás beállítása a teljes választékra vagy más stratégia beállítása a különböző kiválasztásokhoz
  • A kattintásonkénti árak kiszámítása a hét minden napján, akár napi 12 alkalommal - az árösszehasonlítók 2 óránként töltik le az adatokat
  • A licitáláshoz szükséges adatok szűrése számos paraméter és több száz variáció szerint - pl. a termék eladási ára, gyártó, kategória, legkeresettebb, árrés, EAD kód, ID, termék, a termék népszerűsége a piacon...
  • Smart Bidding stratégia mesterséges intelligencia által vezérelve
  • Lehetőség a kívánt pozíció, szükséges PNO, minimális és maximális kattintásonkénti ár beállítására
  • A veszteséges termékek automatikus kisorolása
  • A licit a hét bizonyos napjára vagy egy bizonyos napszakra vonatkozóan is módosítható
  • Lehetőség reguláris kifejezések és fql használatára az ajánlattételhez szükséges összetettebb adatkiválasztáshoz
  • Napi statisztika CSV formátumban
  • Értesítések e-mailben, például olyan termékekről, amelyeknél leállítódott a licitálást, túlhaladt a limit vagy megváltozott az ár
  • Jelentés azokról a nem párosított termékekről, amelyeknél nem lehet licitálni
  • Jelentés a nem párosított termékekről
  • Jelentés azokról a termékekről, ahol Ön a legolcsóbb vagy legdrágább

Gyakran ismételt kérdések

Tud-e a Conviu licitálni a Zboží hirdetésekre a Seznam egész szövegében?
Igen, a Conviu automatikusan licitál a Zboží hirdetésekre a Seznam egész szövegében. Ez a MAX_CPC_SEARCH elem. Ezen kívül még tud a Zboží.cz és a Heureka.cz/sk is licitálni.
Beállítható-e a licitálás az aktuális statisztikák alapján? Például azzal a feltétellel, hogy: a PNO 5%, és a 3. pozíció és a költség < 100?
Igen, a Conviu lehetővé teszi a licitálás beállítását még olyan feltétel mellett is, amely tartalmazza az aktuális statisztikai eredményeket.
Lehetőség van-e a Google Analytics 4-ből származó adatok hozzádásahoz is?
Igen, a Conviu lehetővé teszi a csatlakozást a Google Analytics Universalhoz és a GA4-hez is.
Milyen gyakran számítódik át a licitálás?
A licitálás átszámítása napi 12 alkalommal történhet, éjjel-nappal, a hét minden napján.
Hiányzik valamilyen válasz?

Mennyi adatot dolgozott fel már a modul?

Az automatikus licitálás az árösszehasonlító oldalakon már feldolgozott:

több mint
250 GB

feldolgozott feedet

több mint 97
millió

bemeneti terméket

több mint 65
millió

terméklicitálást

Automatikus licitálás

Áraink kedvezőek mind a kis, mind a nagy webáruházak számára. Csak azokért a modulokért fizet, amelyeket ténylegesen használ.
Automatikus licitálás
Díjcsomag:
Termékek száma a modulban:
Használat:
Milyen gyakran:
Minden további 10 ezer termék után 100 ezer termék felett + 20 €.

A Heureka API-ja fix árazással rendelkezik.

A Conviu nem kap jutalékot ebből a díjból, csak közvetítőként működik. Ha használni szeretné a Heureka API-t a Conviu-n, nem kell a teljes díjat fizetnie (a Heureka árlistája szerint). A Conviu csak a ténylegesen használt API-hívások számát számolja fel Önnek.

Ha saját Heureka API kulccsal rendelkezik, nem kerül felszámításra a Heureka API díja.

A termék API ingyenes.

Miért a Conviu a legjobb partner Önnek és e-shopjának?

Időt, pénzt, eszközöket, embereket és gondokat takarít meg
Kevesebb manuális kattintás, több automatizálás
Teljes ellenőrzés az e-shop, az árak és a feedek felett
Sebesség, megbízhatóság, rendelkezésre állás 24/7
Mi értékeink
  • Csupa fül vagyunk

    Figyelünk és nyitottak vagyunk a változásra. A fejlesztést a piac és az ügyfelek igényeihez igazítjuk.

  • Szárnyaink alá veszünk

    A szakemberek gondoskodnak Önről, nem az operátorok. Számíthat a segítő kezünkre.

  • 12 modul 1 tető alatt

    Komplex adatok felhasználása - 12 eszköz a jövedelmezőbb e-shopért egy helyen

Vélemények a Conviu-ról

Kinek spórol időt és pénzt a Conviu?

Díky Conviu naskladňuji položky do Shoptetu na pár kliknutí, a to včetně upravených popisků, vlastních kategorií i cenové kalkulace. Vše jde jak po másle a úspora času je obrovská.
Pavel Borovička
Tak tady se lámou e-commerce ledy. Pomocí (ať už supportem, nebo službou), která se mi od Conviu dostává, jsem ušetřil nemalé peníze za jednoho zaměstance navíc.
Michal Cuper
REDSTORE ONLINE, s.r.o. - jednatel společnosti
Conviu nám výrazně usnadnilo práci ohledně biddingu a rychlých úprav v XML souboru. Dřív jsme na úpravy feedů museli čekat, teď už to zvládneme sami.
Petra Nováková

Elégedett ügyfeleink

és még sok más...

Partnerek vagyunk

Hírek a marketing világából, az ársszehasonlítókból és a Conviu applikációból.

Maximum 2x havonta.

E-shop tulajdonos

A Conviu az Ön számára készült.Valóban. Egyetlen eszköz ésszerű havi árért olyan ügyleteket old meg, amelyekhez egyébként legalább 3 különböző eszközre lenne szükség... és egy fél programozóra is.

Marketing Ügynökség

A feedek, árösszehasonlítók és árak kezelése több ügyfél számára soha nem volt ilywen egyszerű és gyors. A Conviut értékelni fogják a nagyobb ügynökségek, de az egyszemélyes ügynökségek (szabadúszók) is. Az ár mindenkinek megfelel.

Beszállító / Gyártó

A vásárlói azon gondolkodnak, hogy mi is legyen a termék feed-ben? Fejezze be a végtelen vitákat, és adja meg nekik az adatokat úgy, ahogy azt ők akarják. Használhatja a versenytársak árfigyelését és egy kifinomult riasztási rendszert is.