Cikkek és információk

Proč využívat framework STDC a v čem vám tento model pomůže

Denisa Pilařová
4 egy perces olvasás
03.04.2024

Tento model odráží čtyři nákupní fáze zákazníka - SEE, Think, Do, Care. Zároveň je jedním z nejvyužívanějších modelů v marketingu, a to hlavně z důvodu tvorby přehledných a lehce pochopitelných marketingových plánů a strategií. Autorem tohoto modelu je Avinash Kaushik, ten je zároveň autorem několika publikací o webové analytice a marketingu.

Kinek való a Conviu?

E-shop tulajdonos

A Conviu az Ön számára készült.Valóban. Egyetlen eszköz ésszerű havi árért olyan ügyleteket old meg, amelyekhez egyébként legalább 3 különböző eszközre lenne szükség... és egy fél programozóra is.

Marketing Ügynökség

A feedek, árösszehasonlítók és árak kezelése több ügyfél számára soha nem volt ilywen egyszerű és gyors. A Conviut értékelni fogják a nagyobb ügynökségek, de az egyszemélyes ügynökségek (szabadúszók) is. Az ár mindenkinek megfelel.

Beszállító / Gyártó

A vásárlói azon gondolkodnak, hogy mi is legyen a termék feed-ben? Fejezze be a végtelen vitákat, és adja meg nekik az adatokat úgy, ahogy azt ők akarják. Használhatja a versenytársak árfigyelését és egy kifinomult riasztási rendszert is.