Cikkek és információk

4 metriky pro vyhodnocování kampaní zbožových srovnávačů

Ivana Broklová
7 egy perces olvasás
07.11.2019

Investování do marketingu vám může přinést značný přínos, ale zpravidla jen tehdy, pokud si nastavíte metriky, podle kterých pak budete moci hodnotit ziskovost či ztrátovost vložených financí. Naslepo se totiž vyhodnocuje velmi špatně, a tak jsme si pro vás připravili 4 z nich. Pomohou vám s vyhodnocováním kampaní tak, aby vaše návratnost financí byla co možná nejvyšší.

Kinek való a Conviu?

E-shop tulajdonos

A Conviu az Ön számára készült.Valóban. Egyetlen eszköz ésszerű havi árért olyan ügyleteket old meg, amelyekhez egyébként legalább 3 különböző eszközre lenne szükség... és egy fél programozóra is.

Marketing Ügynökség

A feedek, árösszehasonlítók és árak kezelése több ügyfél számára soha nem volt ilywen egyszerű és gyors. A Conviut értékelni fogják a nagyobb ügynökségek, de az egyszemélyes ügynökségek (szabadúszók) is. Az ár mindenkinek megfelel.

Beszállító / Gyártó

A vásárlói azon gondolkodnak, hogy mi is legyen a termék feed-ben? Fejezze be a végtelen vitákat, és adja meg nekik az adatokat úgy, ahogy azt ők akarják. Használhatja a versenytársak árfigyelését és egy kifinomult riasztási rendszert is.